Veelgestelde vragen

Waarom zou ik bij kaartjes.nl kopen?

Als je nog niet precies weet waar je heen wilt ben je vaak uren aan het zoeken op verschillende websites, voordat je een leuk uitje hebt gevonden. Door je het complete aanbod op één overzichtelijke website aan te bieden, willen wij deze zoektocht een stuk makkelijker voor je maken. Daarbij kun je ook via mobiel makkelijk kaartjes bestellen op kaartjes.nl. Zo heb je altijd en overal jouw kaartjes binnen handbereik.

Hoe betrouwbaar is kaartjes.nl?

kaartjes.nl is een officiële wederverkoper van de meeste uitjes die op de site worden aangeboden. Dit houdt in dat wij met deze uitjes samenwerken en dat de organisatoren ons toestemming hebben gegeven om de kaartjes te verkopen.
In het geval dat wij nog niet met de aanbieder van het uitje samenwerken, linken we door naar de officiële website van de aanbieder. Zo weet je zeker dat de kaartjes die je koopt echt geldig zijn en kun je zorgeloos een dagje weg.

Hoe komen jullie aan kaartjes voor concerten en musicals?

kaartjes.nl heeft een officiële samenwerking met aanbieders als Ticketmaster en Eventim. Zo kunnen wij je het complete overzicht van concerten en musicals aanbieden en weet jij zeker dat je de officiële kaartjes koopt.

Krijg ik korting op mijn kaartjes bij kaartjes.nl?

Je betaalt bij kaartjes.nl de online prijs die de activiteit zelf ook rekent. Deze is vaak iets lager dan wanneer je je kaartjes aan de kassa koopt. Bij sommige activiteiten kunnen we wel een lagere prijs bieden, in dat geval staat dit duidelijk aangegeven op de pagina van het uitje.

Is betalen bij kaartjes.nl veilig?

Bij kaartjes.nl betaal je veilig en makkelijk via iDEAL of Creditcard. Alle bestellingen lopen via een beveiligde verbinding. Dit is te zien aan het slotje in de adresbalk. Hierdoor zijn je gegevens veilig. iDEAL betalingen lopen via je eigen bank, creditcard betalingen binnen de beveiligde omgeving van het bedrijf dat de betalingen afhandelt.

Rekent kaartjes.nl service- of transactiekosten?

Nee, bij kaartjes.nl betaal je alleen voor de kaartjes zelf.

Wat moet ik doen als ik niet kan betalen via de aangeboden betaalmogelijkheden?

Je kunt hierover het beste contact opnemen met je bank of creditcardmaatschappij.

Ik krijg een foutmelding bij het betalen. Wat nu?

Een foutmelding kan verschillende oorzaken hebben. Denk bijvoorbeeld aan een storing bij de bank of onvoldoende saldo. Probeer op een andere manier te betalen of probeer het later nogmaals. Lukt het bestellen ook dan niet, stuur ons dan een e-mail via klantenservice@kaartjes.nl, dan kijken wij hoe we je verder kunnen helpen.

Het betaalde bedrag is twee keer afgeschreven, hoe kan ik dit terug krijgen?

Indien je je kaartjes dubbel hebt betaald, krijg je de tweede betaling teruggestort. Stuur hiervoor een e-mail met de naam waarmee je de kaartjes hebt gekocht, de activiteit waarvoor je kaartjes hebt gekocht en de afgeschreven bedragen naar klantenservice@kaartjes.nl. Wanneer er ook dubbele eTickets verstuurd zijn, dien je deze mee te sturen.

Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen of deze kwijt ben?

Wanneer je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, controleer dan de spammap van je e-mail programma. Staat de bevestigingsmail daar ook niet, of ben je deze kwijt? Stuur dan een e-mail naar klantenservice@kaartjes.nl. Vermeld hierbij de naam en het e-mailadres waarmee je de kaartjes hebt besteld, het aantal kaartjes en de activiteit waarvoor je de kaartjes hebt gekocht. Na het controleren van je persoonsgegevens en betaling sturen wij je een kopie van de bevestigingsmail met je tickets.

Ik heb een verkeerd e-mailadres opgegeven. Wat moet ik doen?

Stuur een e-mail met de juiste gegevens naar klantenservice@kaartjes.nl. Wij zorgen dan dat de tickets naar het juiste e-mailadres worden verzonden.

Kan ik kaartjes ruilen of annuleren?

Het ruilen of annuleren van kaartjes is in principe niet mogelijk, maar je kunt altijd een e-mail sturen naar klantenservice@kaartjes.nl. Dan kijken we wat we voor je kunnen doen. Als je je kaartjes via ons bij een externe partij hebt gekocht, zoals Ticketmaster, Eventim of op de website van het uitje zelf, kun je het beste contact opnemen met deze partij zelf.

Hoe meld ik me af voor nieuwsbrieven?

Als je je hebt aangemeld voor onze nieuwsbrief, maar deze niet meer wilt ontvangen, kun je je op elk moment hier weer voor afmelden. Je kunt dit doen door op de link ‘uitschrijven’ te klikken onderaan de laatst ontvangen nieuwsbrief.

Ik heb een klacht over de service van kaartjes.nl. Wat moet ik doen?

Wij doen er alles voor om je bestelling en je ervaring met kaartjes.nl zo prettig mogelijk te laten verlopen. Mocht je toch een klacht hebben, neem dan contact met ons op via klachten@kaartjes.nl. Elke klacht wordt serieus genomen en zo snel mogelijk behandeld.

Ik heb een klacht over het uitje dat ik bezocht heb. Wat moet ik doen?

Natuurlijk willen we bij kaartjes.nl dat jij een leuk dagje uit beleeft. Wij zijn echter niet verantwoordelijk voor je ervaring tijdens je bezoek. Wanneer je bezoek niet naar wens is verlopen raden we je aan om contact opnemen met de aanbieder van het desbetreffende uitje.

Hoe snel wordt mijn e-mail naar klantenservice@kaartjes.nl beantwoord?

Op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur proberen wij vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. We streven ernaar om binnen één werkdag te reageren.

Mijn vraag staat hier niet bij, wat moet ik doen?

Mail ons via klantenservice@kaartjes.nl, dan helpen wij je verder.